- Vežimėliai ir nešioklės
- Automobilinės kėdutės
- Maitinimui ir žindymui
- Sauskelnės ir higienos prekės
- Vaiko kambarys
- Mamų prekės
- Drabužiai ir avalynė
- Lauko žaislai
- Lego ir konstruktoriai
- Auto ir veiksmo žaidimai
- Lėlės, namai virtuvėlės
- Kūrybai ir rankdarbiams
- Minkštieji žaislai
- Žaislai kūdikiams
- Stalo žaidimai
- Mokymosi kambariui
- Sandėlio valymas
- Konstruktoriai
- Playmobil
-
LEGO
- LEGO Animal crossing
- LEGO Architecture
- LEGO Art
- LEGO Avatar
- LEGO City
- LEGO Classic
- LEGO Creator
- LEGO Despicable Me
- LEGO Disney Princess
- LEGO DreamZzz
- LEGO Duplo
- LEGO Friends
- LEGO Gabby's Dollhouse
- LEGO Harry Potter
- LEGO Icons
- LEGO Ideas
- LEGO Jurassic Park
- LEGO Marvel
- LEGO Minecraft
- LEGO Minifigures
- LEGO Ninjago
- LEGO Sonic the Hedgehog
- LEGO Speed Champions
- LEGO Star Wars
- LEGO Super Heroes
- LEGO Super Mario
- LEGO Technic
Apie prekę
Klasikinis ir populiariausias pasaulyje strateginis žaidimas - šachmatai.
- Žaidimas skirtas dviems žaidėjams.
Žaidimo eiga:
Kiekvienas žaidėjas turi po 16 šachmatų figūrėlių. Figūrėlės yra skirtingų svarbumo lygių, judančios tik tam tikrais langelių intervalais.
Figūrėlių sąrašas:
Karalius
Karalienė
Rikiai (x2)
Žirgai (x2)
Bokštai (x2)
Pėstininkai (x8)
Žaidimą pradeda baltieji. Ėjimo metu žaidėjas perkelia vieną figūrėlę. Norėdamas numušti priešininko figūrą, žaidėjas savąją turi perkelti į tą langelį, kurioje yra „auka“ ir ją pašalinti nuo lentos. Nepriklausomai nuo ranko, bet kuri figūra gali nukirsti kitą figūrą (pavyzdžiui, rikis gali nukirsti karalienę). Vienintelė figūra, kurios negalima įprastai nukirsti - karalius. Kuomet žaidėjas perkelia figūrą į padėtį, iš kurios tiesiogiai kelia grėsmę karaliui ir teoriškai gali jį nugalėti kitame langelyje, jis turi paskelbti kirtimą. Karalių reikia nedelsiant perkelti iš kirtimo zonos. Tai padaryti galima perkeliant karalių, tarp karaliaus ir grėsmės pastatant kitą figūrą arba nukertant pavojų keliančią figūrą. Kad ir kas atliekama, žaidėjas negali perkelti figūrų, kol karalius yra kertamas, nebent ėjimu karalius būtų perkeltas iš nukirtimo zonos. Kiekviena figūra juda skirtingai, todėl kai kurios figūros yra vertingesnės už kitas.
Žaidimą laimi tas žaidėjas, kuris padaro „šachą ir matą“: apsupa priešininko karalių be galimybės jam pabėgti nenukirstam.
Figūrų ėjimai:
- Bokštas - atlikite ėjimą tik tiesioje horizontalioje arba statmenoje linijoje. Tiesioje linijoje juo galima paeiti kokį nori atstumą, tol kol jo kertami langeliai neužimti.
- Žirgas - turi tik vieną nustatytą judėjimo kryptį, Tai yra L formos šuolis - du langeliai į priekį (arba atgal) ir vienas į šoną (kairę arba dešinę). Arba gali būti vienas į šoną bei du į priekį arba atgal. Žirgas gali judėti bet kuria kryptimi ir yra vienintelė figūra, galinti peršokti kitą figūrą ir atsistoti langelyje už jos.
- Rikis - juda įstriža linija, bet kokiu atstumu.
- Pėstininkas - gali eiti tik į priekį, bet „kirsti“ tik įstrižai, kaip ir rikis. Pirmojo pėstininko ėjimo metu, figūrą galima perkelti vienu arba dviem langeliais į priekį. Vėliau - tik vieną langelį į priekį kiekvieno ėjimo metu. Jei pėstininkas sėkmingai pasiekia kitą lentos pusę, jį galima pakeisti bet kuria kita figūra, kurią jos savininkas pasirenka iš jau nukirstų figūrų. Nukirtus karalienę, geriausia pėstininką keisti į ją ir grįžti į žaidimą.
- Karalienė - juda įstrižai, horizontaliai arba statmenai, tiek toli, kiek nori. Be to tai yra pati galingiausia figūra.
- Karalius - kaip ir karalienė, gali judėti bet kuria kryptimi įstrižai, horizontaliai arba statmenai, tačiau tik vieną langelį vienu ėjimu.