- Vežimėliai ir nešioklės
- Automobilinės kėdutės
- Maitinimui ir žindymui
- Sauskelnės ir higienos prekės
- Vaiko kambarys
- Mamų prekės
- Drabužiai ir avalynė
- Lauko žaislai
- Lego ir konstruktoriai
- Auto ir veiksmo žaidimai
- Lėlės, namai virtuvėlės
- Kūrybai ir rankdarbiams
- Minkštieji žaislai
- Žaislai kūdikiams
- Stalo žaidimai
- Mokymosi kambariui
- Sandėlio valymas
- Konstruktoriai
- Playmobil
-
LEGO
- LEGO Animal crossing
- LEGO Architecture
- LEGO Art
- LEGO Avatar
- LEGO City
- LEGO Classic
- LEGO Creator
- LEGO Despicable Me
- LEGO Disney Princess
- LEGO DreamZzz
- LEGO Duplo
- LEGO Friends
- LEGO Gabby's Dollhouse
- LEGO Harry Potter
- LEGO Icons
- LEGO Ideas
- LEGO Jurassic Park
- LEGO Marvel
- LEGO Minecraft
- LEGO Minifigures
- LEGO Ninjago
- LEGO Sonic the Hedgehog
- LEGO Speed Champions
- LEGO Star Wars
- LEGO Super Heroes
- LEGO Super Mario
- LEGO Technic
Apie prekę
Suraskite dingusį raktą! Vieną po kitos pašalinkite kortas, kol liks tik ta vienintelė reikalinga. Nesuklysti padės užuominos iš žaidėjo, žinančio, kuri korta yra raktas! Bėda viena - jis negali pasakyti, parodyti ir niekaip kitaip atskleisti atsakymo. Vienintelis būdas - užuominos iliustracijomis, kurios turi ryšį su reikalinga korta. Kokį - išsiaiškinti teks žaidėjams!
Ant stalo 11 unikalių detaliai iliustruotų kortelių (kiekviename žaidime traukiamos atsitiktinai). Viena iš jų – raktas, kurį reikia išsaugoti iki žaidimo pabaigos. Kuri tai korta žino Lyderis, tačiau kitiems pasakyti negali niekaip kitaip (nė balsu, nė parodyti pirštais, niekaip), kaip tik duodamas užuominas paveikslėliais. Lyderis įvertina tris turimas korteles ir nusprendžia, kaip stipriai jos panašios į raktą (duoda žalią, geltoną arba raudoną užuominą). Tuomet žaidėjai sprendžia, kurias iš pradinių kortų pašalinti (kiekviename raunde vis daugiau). Jei pašalina raktą – pralaimi. Jei raktas lieka iki pabaigos – laimi. Visa tai vyksta mobiliajai programėlei grojant vis greitėjančio tempo 3 min. trukmės melodiją, kuriai pasibaigus reikia turėti sprendimą. Jei žaidėjai nespėja – pralaimi. Žaidimą sudaro 84 išskirtinės kortelės. Kiekvieną kartą žaidimui atsitiktinai atrenkamos vis kitos, todėl jį galima žaisti daugybę kartų. Visos kortelės turi kažkokių bendrumų ir skirtumų, todėl užuominos kiekvieną kartą atrodys skirtingos. Programėlė užtikrina, kad žaidimas neužtruks ir vyks sklandžiai. Skambanti muzika sukuria įtemptą ir nuotaikingą atmosferą, o žaidimą norisi žaisti vėl ir vėl. Lengvos ir paprastos taisyklės leis juo mėgautis visiems žaidėjams, o pasiūlomas galvosūkis suteiks pakankamai iššūkių net patiems gudriausiems.