- Vežimėliai ir nešioklės
- Automobilinės kėdutės
- Maitinimui ir žindymui
- Sauskelnės ir higienos prekės
- Vaiko kambarys
- Mamų prekės
- Drabužiai ir avalynė
- Lauko žaislai
- Lego ir konstruktoriai
- Auto ir veiksmo žaidimai
- Lėlės, namai virtuvėlės
- Kūrybai ir rankdarbiams
- Minkštieji žaislai
- Žaislai kūdikiams
- Stalo žaidimai
- Mokymosi kambariui
- Sandėlio valymas
- Konstruktoriai
- Playmobil
-
LEGO
- LEGO Animal crossing
- LEGO Architecture
- LEGO Art
- LEGO Avatar
- LEGO City
- LEGO Classic
- LEGO Creator
- LEGO Despicable Me
- LEGO Disney Princess
- LEGO DreamZzz
- LEGO Duplo
- LEGO Friends
- LEGO Gabby's Dollhouse
- LEGO Harry Potter
- LEGO Icons
- LEGO Ideas
- LEGO Jurassic Park
- LEGO Marvel
- LEGO Minecraft
- LEGO Minifigures
- LEGO Ninjago
- LEGO Sonic the Hedgehog
- LEGO Speed Champions
- LEGO Star Wars
- LEGO Super Heroes
- LEGO Super Mario
- LEGO Technic
Apie prekę
DIXIT - geriausio žaidimo titulą Vokietijoje laimėjęs žaidimas ir apskritai nuostabiausias reiškinys, koks nutiko pasaulyje 2009-aisiais :) Tai pozityvių energijų skleidėjas ir gėrio nešėjas. Kortos primena meno kūrinius, jos skatina fantazuoti ir kurti. Galų gale net dėžutė, kuri tampa taškų skaičiavimo lenta, nudažyta tarsi mažyčių medinių zuikučių pieva su upeliu. Kai į svečius ateina draugai ar svečiai, kai ruošiesi į kelionę, kai vyksi atostogauti prie jūros — šis žaidimas nereikalauja specialių sąlygų ar žaidėjų patyrimo. O kiek juoko ir linksmybių sukelia komentarai ir diskusijos, kai atrandamas apibūdintas paveikslėlis.
Vienas iš žaidėjų yra pasakotojas. Peržvelgęs savo turimas 6 kortas jis išsirenka vieną iš jų, kurią apibūdina vienu žodžiu, keliais žodžiais, sentencija – girdint visiems žaidėjams, tačiau nerodant pačios kortos. Kiti žaidėjai tarp savo turimų 6 paveikslėlių išrenka vieną, labiausia atitinkančią pasakotojo apibūdinimą, kortą. Tuomet visi žaidėjai paduoda savo išrinktas kortas pasakotojui, nerodydami jų kitiems žaidėjams. Pasakotojas išmaišo gautas kortas kartu su savo korta. Išmaišytas kortas padeda atverstas stalo viduryje, kiekvienas žaidėjas turi spėti, kuri iš atverstų kortų yra pasakotojo korta. Jei visi žaidėjai atspėjo pasakotojo kortą arba nei vienas jų neatspėjo – pasakotojas gauna 0 taškų, o visi kiti žaidėjai gauna po 2 taškus. Kitu atveju žaidėjas, atspėjęs pasakotojo kortą bei pats pasakotojas gauna po 3 taškus. Žaidėjai gauna 1 tašką, jei kiti žaidėjai spėjime balsavo už jo kortą. Pasakotojas turi taip sumaniai apibūdinti savo išrinktą kortą, kad ją pasirinktų kuo daugiau žaidėjų – tačiau ne visi! Kiekviena kartą, apibūdinant išrinktą kortą, balansuojama ant aiškumo / neaiškumo, konkretumo / lyriškumo ribų. Žaidėjai net nenumano, kiek daug kūrybinio prado jie turi savyje!
- Žaidimo trukmė: 30 min
- Žaidėjų skaičius: 3-6
- Žaidėjų amžius: 8 metai+